2013. március 10., vasárnap

Meggyes túrótorta Sünmalac módra

Ebédre paradicsomleves, rakott krumpli hússal és brokkolival valamint áfonyás túrótorta volt.

A paradicsomlevest már többször leírtam.

A második fogáshoz a tepsit kacsazsírral kikentem, majd karikára vágott nyers krumplit tettem bele. Erre fektettem a kukoricalisztbe, majd felvert tojásba megmártott csirkemell darabokat. Ezután jött az előfőzött brokkoli. Kis kefirrel meglocsoltam, majd sok reszeltsajttal megszórtam. Először alufúliával letakarva sütöttem 40 percet, majd kb 10 perc alatt pirosra sütöttem a sajtot.

A túrótortához nem mértem a hozzávalókat, nem recept alapján készítettem, csak gondolom formán.
1/2 kg túrót 4 tojássárgájéval, 1/2 dl tejfőllel, 1 ek vajjal,csipet sóval, 5 ek cukorral, 1 narancs lereszelt héjjával kikevertem, majd tettem bele 2-2 evőkanál kukorica- és bablisztet. Végül beleforgattam a 4 tojásfehérje kemény habját. Szilikonos tortaformába öntöttem, majd a tetejét megszórtam friss áfonyával. 180 C-on kb 45 percig sütöttem. A tányéron mindenki kapott még 1 ek. áfonyalekvárt, hogy a süti még édesebb legyen. Könnyű és finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése