2013. március 20., szerda

Gluténmentes mákosnudli Sünmalac módra

Zöldbabos hús

Egy csirkemellet apróra vágtam, majd felaprított, megpirított vöröshagymára dobtam, sóztam és kb 10 percig sütöttem, majd mirelitt zöldbabot adtam hozzá és egy apróra vágott burgonyát is. Kevés vizet öntöttem rá, majd a babot puhára főztem. Ezután kukoricalisztet összekevertem egy fél doboz tejföllel és a babhoz öntöttem, majd pár perc főzés után egy csokor petrezselymet szórtam rá.

Gluténmentes mákos nudli

Csak magamnak készítettem, ezért elég volt 2 szem krumpli, amit kockára vágva, sós vízben megfőztem, majd összetörtem, ütöttem bele egy tojást és hozzá gyúrtam annyi kukoricalisztet, hogy keményebb tészta legyen (szerintem elég lágyra gyúrtam). Ezután hengert sodortam belőle, majd apró darabokra vágtam és megsodortam. Forrásban lévő vízbe tettem és amikor feljött a víz tetejére, akkor kiszedtem. Nagyon lágy nudlikat kaptam, ezért kerámia serpenyőben kevés olajon egy kicsit megpirítottam. Így a sült résztől „tartása” lett. Cukrozott mákkal megszórtam és bekebeleztem.

A férjemnek megkegyelmeztem és neki „rendes” tésztát főztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése