2013. január 7., hétfő

Lehet-e napi 100 Ft-ból étkezni? Nem olvastátok rosszul, tényleg 100 Ft-ot (száz forintot) írtam.
Természetesen nem hosszú távon lehet ilyen kis pénzből megélni, de 10 napig simán.
Jelenleg 10 napig „méregtelenítek”. A saját „kitalációmat” végzem, amit képes vagyok betartani. Reggelente megfőzök 20 dkg barnarizst.
Főzés nélkül 10 dkg barnarizs energiatartalma 362 kcal. Így a 20 dkg rizs 724 kcal.
A megfőtt rizst 8 apró dobozba teszem – az Aspirines dobozt azért tettem a képre, hogy a kis dobozok mérete valamihez viszonyítható legyen.
A barnarizshez napi 1,5 -2 liter teát, ill. vizet is megiszom.
Napi 20 dkg barnarizs ára 60 Ft (van drágább rizs is, de én a Szarvasi 300 Ft/kg-os terméket vettem meg). A 60 Ft-hoz hozzászámítottam 2-3 filteres tea árát, így naponta 100 Ft-t eszem meg.


A napi 724 Kcal nagyon kevés, de a barnarizs sok rostot tartalmaz, így lassan felszívódó szénhidrátot tartalmaz és ha 1-1,5 óránként megeszem egy doboznyit, akkor nem éhezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése