2011. november 26., szombat

A mai ebéd húsleves volt és sült oldalas krumplipürével és lilakáposztával. A húslevest nem fotóztam le és sajnos íz ízét sem tudom bemutatni, de nagyon finom lett.

Az oldalast kisebb darabokra vágtam és besóztam. Kevés zsírt melegítettem (ha sokat tettem volna az edénybe, akkor nagyon finom, kenyérre kenhető zsír készült volna, de nem akarunk hízni). A felmelegedett zsírba beletettem az oldalasdarabokat, dobtam rá 2 db szeletekre vágott vöröshgymát, 8 gerezd fokhagymát, 1 db karikára vágott paprikát, kevés borsot, majd fedő alatt addig sütöttem, amíg kész nem lett. Van egy nagyon jó serpenyőm, aminek egy jól záródó nehéz üvegfedele van, így nem is nagyon párolgott el a húsból kifővő nedv, így vizet sem kellett aláönteni.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése