2011. november 2., szerda

Túrótorta Sünmalac módra

Gluténmentes túrótorta


Először is sütöttem 3 tojásból, 5 ek kukoricalisztből, 2 ek. kakaóporból és 5 ek cukorból egy alapot. Amikor ez a tészta kihűlt, akkor a tortaformában lévő tésztára egy réteg túrókrémet, arra őszibarackot, végül újra túrókrémet tettem.

A túrókrémet ½ kg áttört túróból, 2 dl tejfölből, 20 dkg cukorból, 2 dl tejszínhabból, citrom reszelt héjából és egy csomag zselatinból készítettem.

A tortát egy éjszakára hűtőbe tettem, hogy a zselatinos túrókrém megszilárduljon. A tetejét kakaóporral díszítettem.

A süti túrós része finom lett, az alját nem ettük meg. Ez volt az utolsó süti, amihez kizárólag kukoricalisztet használtam. Van egy nagyon erős, jellegzetes íze, amit képtelen vagyok megszokni.

Ezután rizsliszttel fogok próbálkozni. A kukoricalisztet egyébre használom, ill. mindenképpen keverni fogom rizsliszttel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése