2011. december 1., csütörtök

Macaron Sünmalac módra

Ha nem is úgy néz ki, mint az igazi macaron, de ha csukott szemmel esszük, akkor biztosak lehetünk abban, hogy ez mégis macaron:) Az íze nagyon finom.

12,5 dkg mandula
25 dkg porcukor
12,5 dkg tojásfehérje

8dkg kristálycukor

A mandulát robotgéppel megdaráltam, hozzáforgattam a porcukrot és félretettem. A tojásfehérjéket habbá vertem, majd a vége felé hozzászórtam (állandó keverés mellett) a kristálycukrot.
A cukros mandulát óvatosan a habhoz szórtam és összeforgattam. Nyomózsákba töltöttem és sütőpapírral bélelt tepsire kb. egyforma korongokat nyomtam.
30 percig szobahőmérsékleten száradni hagytam, majd 160 fokos sütőben 10-12 perc alatt készresütöttem.
A sütőből kivettem, hűlni hagytam, majd éles késsel leemeltem a sütőpapírról őket.

Gesztenyemasszával ragasztottam össze kettőt.kettőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése