2011. október 28., péntek

Sütőtök torta Sünmalac módra

Néhány elmaradt fényképet beteszek. Részletes receptet nem írok, mert szerintem mindenki tudja, hogy kell főzni. Legfeljebb odaírom, hogy mitől gluténmentes.

Csirkemell sütve és egybensülthús. A csirkemellet, hogy ne száradjon ki nagyon,sózás után burgonyapehelyben forgattam meg.

Kelkáposztafőzelék (kukoricaliszttel sűrítve).

Krumplipüre. A saját levét , kevés tejet és vajat kevertem hozzá.

Piszkeszósz. Kevés vizen cukorral főztem, majd tejben elkevert kukoricaliszttel sűrítettem.

Borsóleves. A tésztát 1 tojásból és annyi kukoricalisztből gyúrtam, amennyivel kemény tészta lett, melyet nagy lyukú reszelőn lereszeltem.

Sütőtökös süti.
40 dkg sütőtököt lereszeltem, hozzáadtam 15 dkg darált diót, 10 dkg vajat, 25 dkg cukrot, 15 dkg rizslisztet , 15 dkg kukoricalisztet, 1 kk. sütőport, 4 tájássárgáját. Az egészet összekevertem, majd beltettem a 4 tojásfehérje keményre vert habját. Előmelegített sütőben 180 C-on kb 1 óra alatt sült meg.
Szerintem rémes volt. Nagyon erősen érződött a tök, nagyon édes volt és sületlennek tünt. Ennek ellenére megettük, de nem vágyom rá újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése