2011. október 15., szombat

Gluténmentes rántottcsirke: panírozásához kukoricalisztet, tojást és burgonypelyhet használtam.

A rántotthúshoz krumplipüre és paradicsom-lilahagyma-kukorica saláta volt.

Sütöttem egy kis almáspitét is. Gondolom mennyiségben összegyúrtam kukoricalisztet, rizslisztet, vajat, cukrot, szódabikarbónát és egy tojást. A tészta nem nyújtható, szakad, törik, porlad. Beleszuszukáltam egy sütőformába, rátettem a reszelt almát, megszórtam fahéjjal és egy kevés tésztával próbáltam dísziteni. Megkentem tojással és 190 C-on 20 percig sütöttem. A gluténmentes tészta nehezen szedhető ki a sütőformából, mert sülve is törik, de szerencsére van egy 100 éves formám, aminek az aljában van egy olyan valami, ami középen rögzítve van, de a sütőforma alján körbe forgatható, ezáltal a sütemény alja elválik a sütőformától. Ekkor ráborítok egy lapostányért, majd hirtelen megforgatom, ekkor  a tányérba fejenállva kerül, de egy újabb tányér segítségével talpra állítom.

Egész jó lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése