2011. október 27., csütörtök

Egyszerű vacsora: egy kis sült krumpli, amarántmaggal lazított csibefasirt, salátával.

Van egy újabb megfigyelésem! Két év alatt a szervezetemből szigorú gluténmentes diéta hatására kiürült az az anyag, ami a bőrproblémát okozta. Most már nem vagyok hyperérzékeny. Beleolvastam az elmúlt másfél év alatt írt blogbejegyzéseimbe és leírva is látom és emlékszem is rá, hogy két évvel ezelőtt milyen erős reakciót váltott ki a glutén. A legkisebb mennyiség is problémát okozott. Aztán azt vettem észre, hogy egyre csökkent a kiváltott reakció. Egyre kisebb dudorok, hólyagok jöttek ki az arcomon és egyre gyorsabban múlt el az arcom kivörösödése. Mostanra szinte tünetmentes vagyok. Az utolsó igazán ronda dudorok májusban voltak a homlokomon és az orromon.

SAJNOS MÓDOSÍTANOM KELL A FENTI BEÍRÁST. ( EGY HÓNAPPAL KÉSŐBB ÍROM EZT): kB 4 HETE MEGETTEM VALAMIT, AMI GLUTÉNGYANUS VOLT. SZÉPEN KIÜTÖTTE AZ ARCOMAT ÉS MOSTANRA -TEHÁT 4 HÉT ALATT - TÜNTEK EL A DUDOROK, PÚPOK, VÖRÖS FOLTOK AZ ARCOMRÓL.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése