2012. június 22., péntek

Krémes Sünmalac módra

Eszméletlen meleg van napok óta. 30-35 C között mozog még este is a hőmérséklet.

Főztem egy ronda, de finom levest: hideg uborkalevest.

Egy nagy fej vöröshagymát olajon megdinszteltem, majd rádobtam két kígyóuborkát feldarabolva. Kicsit kevergettem, majd megszórtam Boszorkány ételízesítővel, felengedtem kevés vízzel és pár percig főztem. Beletettem egy csokor apróra vágott kaprot is. Ezután botmixerrel turmixoltam és 2 dl joghurtot tettem hozzá. A kész levest hűtőbe kell tenni és másnap hidegen kell enni. Szerintem teljesen olyan az íze, mintha turmixolt tökfőzeléket ennénk:)



Ebben a melegben nem szívesen állok a tűzhely mellé. Vacsorára egy kis saláta, grillezett sajttal bőven elegendő.


Ezt a sütit még a hétvégén sütöttem. 3 ek liszt (1,5 ek rizsliszt, 1,5 ek burgonyakeményítő), 3 ek cukor, 3 tojás. Ebből készült a piskóta, amit félbevágtam (rettenetesen vékony lett, de a célnak megfelelt). A tészta aljára krémes krémje került, arra Hulala tejszínhab, végül a piskóta felső része.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése