2012. június 17., vasárnap

Egy ideig nem írtam, mert magammal voltam elfoglalva. Az esküvő után, ami három hete volt, nagyon lazán vettem a dolgokat és nem figyeltem olyan szigorúan az élelmiszerek összetételére, mint kellett volna. Úgy gondoltam, hogy ha véletlenül glutént eszem, akkor legfeljebb egy hétig csúnya lesz az arcom, aztán majd elmúlik. Így is történt. Két hete valamit véletlenül megettem (utólag van is ötletem, hogy mi volt gluténgyanús) és másnap kivörösödött az arcom, tüzelt a bőröm, apró dudorok jöttek az arcomra és az orromra. Napokig égett az arcom, majd kezdett elmúlni. Ekkor megint arra gondoltam, hogy hátha valami más okozza ezt a tünetet és amikor már majdnem teljesen elmúltak a tünetek, akkor direkt megettem egy kiflit. Ez három nappal ezelőtt volt. 24 óra múlva már piros lett az arcom, vörös volt az orrom és mostanra olyan az orrom, mint egy alkoholistának. Vörös és tele van dudorral.És néhány pici hólyag is van a jobb szemem alatt.

Üzenem azoknak a lisztérzékenyeknek, akiknek nem bőrtüneteik vannak, hogy vigyázzanak, mert ugyan nem látják, nem érzik, hogy bajuk lesz, de a glutén a belekben is hasonló roncsolást végezhet!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése