2012. március 25., vasárnap

Zöldborsóleves

Egy fej hagymát olajon megpirítottam, majd rádobtam a karikára vágott fehér- és sárgarépát. Sóztam, majd hozzá öntöttem a mirelitt zöldborsót. Kb 20 perc főzés után egy tojásból és kukoricalisztből összegyúrt tésztát reszeltem bele. Pár perc főzés után beletettem egy csokor petrezselymet.


A második fogás krumplipüré és rizs volt, bundázott csirkemellel, bundázott kelbimbóval és grillezett padlizsánnal.

A bundát tojásból, burgonyakeményítőből és kukoricalisztből készítettem, hogy gluténmentes legyen.


Gyümölcstorta gluténmentesen:

3 tojássárgája, 10 dkg cukor, szódabikarbóna kikeverve, majd hozzá tettem 20 dkg darált diót és a tojásfehérjék keményre vert habját.

180 °C-on kb 25 perc alatt megsült.

Miután kihűlt, a tetejére karamell réteget készítettem. Olyan klasszul sikerült, majdnem olyan lett, mint a Dobostorta. A kihűlt karamellre egy réteg vanilliapuding került, majd arra minden, amit találtam: őszibarack, banán, kivi, meggy, mandarin, dió, marcipándarabok. Az egészet gyümölcszselével kell szépen bevonni (az nem sikerült). Az íze nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése