2012. március 1., csütörtök

Padlizsános hús puliszkavirággal

Csirkemellből készítettem pörköltet, majd amikor majdnem készen volt, akkor hozzá adtam egy nagy padlizsánt felkockázva és egy darabos paradicsomkonzervet. Együtt főztem még 10 percig, majd hogy ne legyen nagyon leveses, ezért egy kevés rizslisztet kevertem bele, amit 2-3 percig főztem.

A puliszkavirágokhoz a kukoricadarát enyhén sós vízben megfőztem, majd a megfőtt darát egy vizezett szilikonlapra kentem. Hagytam 10 percig hülni és szilárdulni, majd süteményszaggatóval kiszúrtam és enyhén olajozott teflonban mindkét oldalát megsütöttem. Finom, ropogós lett a külseje.

Meggyes túrókrém

Fél üveg meggybefőtt levét kevés cukorral és 1 púpos ek burgonyakeményítővel megfőztem és amikor besűrűsödött, beledobtam a meggyszemeket is. 1/4 kg túrót cukorral édesítettem és egy kevés tejet adtam hozzá, majd merülőmixerrel krémesítettem.
Pohárba felváltva túró-meggy-túró-meggy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése