2011. december 4., vasárnap

Tegnap szülinapot ünnepeltünk és finomat ettünk. Volt zöldborsóleves és disznótoros, valamint süti.

A hurkát én is meg mertem enni, mert ez gluténmentes, hiszen az unokatestvéremék vágták a disznót és ők készítették a hurkát. Sütöttem még bundás húst (kukoricaliszt, tojás), valamint készítettem lilakáposztát és krumplit.

A sütit 5 tojásból sütöttem piskótaként. 2 ek rizsliszt, 1 ek kukoricaliszt, 2 ek burgonykeményítő. És 5 ek cukor. A megsütött piskótát félbe vágtam és megtöltöttem egy meggybefőtt levéből főzött vaniliapudinggal, amibe belekevertem a meggyszemeket. Erre kentem tejszínhabot, majd ráhelyeztem a piskóta tetejét, amit szintén tejszínhabbal megkentem és kakaóval megszórtam. Az egészet kissé száraznak éreztem, ezért kakaóporból, cukorból, vízből, pudingporból főztem egy kis csokiöntetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése