2011. szeptember 30., péntek

Ma sütöttem ebédre egy gluténmentes pizzát. Egy blogban találtam a receptjét és a beírásban az is szerepelt, hogy a pizzát a lisztérzékeny hölgy férje is megette. Ettől bátorságot kaptam és ez lett az ebéd. A férjem is megette, és amikor meséltem neki, hogy mit írtak a másik blogban, akkor közölte, hogy a blogomba feltétlenül azt írjam, hogy a "férjem is megette EGYSZER!".

A tésztához kell 10 dkg kukoricaliszt és 15 dkg rizsliszt (szerintem kevesebbel jobb lett volna, mert túl vastag lett a tésztája). 2 dkg élesztőt felfuttattam kevés cukros langyosvízben. A tésztához kevertem még 20 dkg megfőzött és áttört krumplit, 2 ek.étolajat, 1 kk sót és összesen 2 dl langyos vizet. A tésztát 1 óráig kelni hagytam, majd egy zsírpapírral kibélelt tepsibe simítottam. A tetejét olajjal megkentem és 10 percig 200 C-on sütöttem. Ezután megkentem paradicsomszósszal, megszórtam oregánóval és bazsalikommal, tettem rá karikára vágott paradicsomot, lazacdarabokat, sajtot és további 20 percig sütöttem.

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése