2011. szeptember 17., szombat

Szabadságon vagyunk. Ez a mai ebédem, amit a Fehér Rózsa étteremben ettem. Az étlapon gluténmentesnek jelezték és miután szóban is megerősítettek az étel gluténmentességéről, így lesz, ami lesz alapon megettem. Egyébként akartunk venni itt Sopronban egy kézi malmot. Úgy gondoltuk, hogy saját magunk fogjuk őrölni a lisztet. A malom készítőjével leleveleztem, hogy használható-e a malom rizs és kukorica őrlésére? Azt a választ kaptam, hogy igen. Vittem magammal két marék kukoricát, amit próbaképpen meg akartunk őrölni. Sajnos a készülék kudarcot vallott, nem tudott megbirkózni a kukoricával. Rizzsel már ki sem próbáltuk, pedig állítólag azt biztosan megőrölte volna. Van motorral hajtott malom is, de én olyan kevés lisztet használok, hogy azért azt nem érdemes megvenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése