2010. október 23., szombat

Vörösboros marhapörkölt burgonyával, fokhagymás uborkasalátával:



Mandulás kifli: 25 dkg vaj, 12,5 dkg vaj, 20 dkg darált mandula, 37 dkg gluténmentes liszt, pici só, vaniliarúd.

Fentieket összegyúrni, majd kis kifliket formázni. Előmelegített sütőben 200 C fokon 12-15 percig sütni.

A kisült kifliket vaniliás porcukorban meghempergetni.

Ennél a receptnél kivételesen lisztkeveréket használtam, mert az Anyósom a múltkor, amikor elmentünk hozzá, egy bableves berántása miatt vett 1 kg-t, aztán odaadta nekem. Én nem szeretem ezeket a liszteket, én azt vallom, hogy ha valamit nem tudok enélkül megsütni, akkor inkább nem is sütöm meg. Nekem nagyon idegen a gluténmentes lisztek összetétele. Persze ez az én egyedi problémám:) Egyébként a mandulás kifli nem lett jobb ezzel a liszttel sem, mintha kukoricalisztet, vagy rizslisztet használtam volna. Ugyanúgy szétesett, ha nem elég óvatosan fogtuk meg.

Hogy mi történt mostanában?

Utóljára arról írtam, hogy a vérnyomásom az egekbe ment, amikor az arcom is kivörösödött és dudorok nőttek rá. Elmentem a kardiológushoz, aki mindenféle vizsgálatra elküldött, többek között immunológushoz is. A vizsgálatok zajlanak. Mindenesetre az immunológus lehetségesnek tartja, hogy a liszt okozza az arcom vörösségét és a magasvérnyomás okaként is feltételezi a liszt okozta reakciót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése