2010. október 16., szombat

A tegnapi gluténmentes vacsora:

1.) Szilvaleves: Feltettem egy kevés vizet forrni, amibe egy csipet sót, kevés cukrot, fahéjat, és egy fél citromot tettem. Amíg felforrt, addig a szilvát kimagoztam és felaprítottam. A szilvát rövid ideig főztem, majd egy kevés gluténmentes vaniliás pudingporral besűrítettem a levest. A végén még citromlével és cukorrál ízesítettem.

2.) Rántott hal, krumplisalátával: Busa szeleteket vettem, amit beirdaltam, majd sóztam és kukoricalisztben megforgattam. Kevés olajon megsütöttem.
A krumplisalátához a főtt krumplit és a hagymát felkarikáztam, majd ecetes, sós, cukros vízbe tettem.

3.) Palacsinta: 2 tojást összekeertem tejjel, hajdinaliszttel és kukoricalepényliszttel. Most sütöttem először hajdinalisztes palacsintát. Szerintem nagyon jó lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése