2010. október 29., péntek

Készül a gyros. Apróra vágott húst fűszerezve wokban gyorsan megsütöttem, majd a kiszedett hús visszamaradt zsírján pár percig sütöttem a karikára vágott lilahagymát, felszeletelt fejeskáposztát, paradicsomot és uborkát.
Elkészítettem a tortillát: kukoricalepénylisztet, kukoricalisztet egyenlő arányban, valamint fele annyi gluténmentes lisztet, sót, kevés cukrot, pici szódabikarbónát összekevertem és langyos vízzel rugalmas tésztává gyúrtam. Fél óra pihentetés után szilikonlapok között kinyújtottam, és olaj nélkül teflonban közepes lángon megsütöttem. Sajnos nem lett kerek és nehezen lehetett összehajtani megtöltés után, de mégis finom volt. Mielőtt a tölteléket beletettem, fokhagymás,Erőspistás tejföllel vastagon megkentem.

Gluténmentes túrógombóc:
Enyhén cukrozott tejben megfőztem a kukoricadarát, majd hozzákevertem a túrót. Ebből a keverékből vizes kézzel gombócokat gyúrtam, majd cukrozott tejföllel és fahéjjal megszórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése