2010. július 12., hétfő

Mostanra már nagyon tudom, hogy mit szabad ennem. Ennek következtében nincsenek kiütéseim, nem piros az arcom:) Ha belenézek a tükörbe, akkor meg vagyok elégedve:) Ebben a melegben jó lenne fagyit enni, de soha nem tudom megjegyezni, hogy melyik jégkrém ehető, a gombócos fagyikban nem bízom. Ezért itthon kísérletezem. Nincs fagylaltgépem, de ez nem hátráltat meg. Tegnap készítettem egy nagyon finom csokifagyit, de még egyszre nem csinálom meg, mert ha belegondolok, hogy milyen sok kalória, akkor már nem is kívánom. Volt benne csokoládé, tejszín, tojássárgája, cukor. Miután megettük és megállapítottuk, hogy nagyon finom volt, akkor az összetevők miatt kiakadtam. Egy csomó zsír és cukor:( Ma két tojásfehérjét felvertem édesítőszerrel és hozzá kevertem 20 dkg mirelitt - de teljesen morzsáira őrölt - meggyet. Isteni finom meggyfagyi lett. Ezt már szívesebben ettük meg. Egészségesebb és finomabb volt, mint a tegnapi fagyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése