2010. június 21., hétfő

Nem tüntem el, csak egy hét szabadságon voltam.

Ezalatt az egy hét alatt igyekeztem figyelni, nehogy megint becsússzon valami gikszer az étkezésem során.
Nem voltam eléggé óvatos: egyik reggel a férjem meghagyta a tejeskávéjának a felét. Ő korán reggelizett és elment dolgozni. Lusta voltam - és torkos - ezért nem vettem elő tiszta poharat és rátöltöttem még kávét a poharában lévő tejeskávéra. Amikor a pohár alján voltam, akkor több darab morzsát lenyeltem. Kalácsot reggelizett és nem tudom, hogy mit csinált, de kalácsdarabok voltak a pohár alján. Két nap múlva kijött a homlokomon a két piros dudor és az orrom is piros lett. Most kezd végre múlni, de még elég ronda.
Ma voltam hasi UH vizsgálaton, mert az egyik bőrgyógyász azt mondta, hogy panaszaimat biztosan az okozza, hogy epekövem, vagy valami hasonlóm van. Szerencsére semmit sem találtak. Nem megyek vissza az orvoshoz, mert már úgysincs újabb tippje, a lisztérzékenységet meg nem akarja elismerni:) Ez az orvos volt az, aki a múltkor ételallergia vizsgfálatot végeztetett, mert a tüneteim szerinte ételallergiára utalnak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése