2010. június 26., szombat

Négercsók Sünmalac módra

Gluténmentes négercsók:

16 dkg cukrot 60 ml vízben felfőztem, majd hozzá kevertem 2 evőkanál vízzel elkevert zselatint. Hagytam hűlni.

Amíg hűlt, addig a 2 tojásfehérjét kemény habbá vertem, majd hozzáadtam a cukros, zselatinos oldatot. Pár percig még tovább kevertem, majd amikor már kezdett szilárdulni, akkor egy zacskó kókuszreszeléket adtam hozzá.

A kész masszát betöltöttem egy nylonzacskóba, amelynek kivágtam az egyik csücskét és beolajozott, rizsliszttel megszórt alufóliára „csókokat” nyomtam.

Az elkészült fehér csókokat éjszakára szikkadás céljából betettem a hűtőszekrénybe.

Vízfürdőben felolvasztott étcsokoládéval – szilikon ecsettel – bevontam. Elméletileg minden egyes csók alá egy ostyalapot kellett volna tenni, de anélkül teljesen gluténmentes.

Csokival még egyszer át kellett volna kenni, hogy szebb legyen, de így is tökéletes. Nagyon finom és én nagyon szeretem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése