2010. június 1., kedd

Egyre szebb az arcom. Már csak a nyomát látni a foltjaimnak. Semmi kidudorodás, semmi pattanás nincs, csak a rózsaszín nyomok. Nagyon figyelek arra, hogy mit eszem.
Mi is volt a reggelim? Olyan régen volt reggel, hogy nem is jut eszembe:) Az biztos, hogy tejeskávét ittam, Hamlett szeletet ettem, de mivel? ...........
Tudom már! Tegnap este csicseriborsókrémet (humuszt) készítettem. Hát, ettem már jobbat is. Persze, ha több füszert tettem volna bele, akkor finomabb is lehetett volna.

A csicseriborsót előző éjszaka beáztattam, majd reggel egy órát főztem. Utána pépesítettem és hagymával, fokhagymával, sóval, borssal, kevés olajjal összekevertem.

Mivel nagyon sok lett a borsó, ezért csak a felét készítettem krémnek, a másik feléből csicseriborsó fasirtot (falafel) készítettem. A borsót összeturmixoltam egy vöröshagymával, 1 gerezd fokhagymával, sóval, 1 tojással és amit találtam fűszerrel. Ezután vizes kézzel gombócokat gyúrtam (ezeket zsemlemorzsába kell forgatni, de lisztmentesség miatt ezt kihagytam) és olajban megsütöttem. Ez már jobban ízlett.

Ebédre falavelt vittem rizzsel és narancs-alma-répa-banán turmixot ittam hozzá.

Vacsorára brokkolikrémlevest és paradicsomosgombócot készítettem.



A brokkoli krémleveshez megpirítok egy hagymát és egy gerezd fokhagymát. A fazékba beleteszem a brokkolit és beleaprítok egy krumplit is (ez fogja sűríteni). Felöntöm vízzel. Sózom, borsozom. Kb 10 perc alatt megpuhul. Ekkor botmixerrel krémlevest varázsolok belőle.



A paradicsomos gombóchoz felteszek vizet forrni. Mire felforr, addig ledarálom a húst és egy fej hagymát. Ezeket összekeverem sóval, borssal, pirospaprikával, kevés rizzsel. Gombócokat készítek, amit a forrásban lévő vízbe beleteszem. Mivel kicsik a gombócok és csirkéből van, ezért fél óra alatt átfő. Ekkor hozzáöntöm a sűrített paradicsomot, teszek bele egy kis cukrot és rizsliszttel kicsit behabarom. Krumplit is eszünk hozzá.

Végezetül megettem egy darab feketecsokit (CarteDor) remélem, hogy gluténmentes. A papírján lévő összetevők szerint talán az (ha lehet hinni a feliratnak).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése