2015. december 13., vasárnap

Ma születésnapoztunk és névnapoztunk. 


Volt csirkecombból készült húsleves, amibe sok zöldséget és májat is főztem.


Most kivételesen a többieknek cérnametéltet is főztem, de nagyon ügyeltem arra, hogy nehogy bármit összegluténozzanak vele. Ahogy kiszedték az adagjukat a tányérjukba, egyből eltüntettem a maradékot (a vödörbe).


Unokatestvérem saját disznójából hurkát küldött nekünk, de a vejem kedvéért csirkemellet is sütöttem. A hurka között kis gömböcök is voltak, melyek hashártyába (cseplesz) csomagolt hurkák. Amikor elfogy a bél, akkor szoktak a csepleszhez nyúlni.


Aki nem akart húst enni, annak kukoricás.padlizsános-paradicsomos "pörköltet" készítettem.
Volt hagymás krumpli és lilakáposzta.


Fanta süti:

A teteje 7 dl Fanta, megfőzve 2 csomag gluténmentes, vaniliás pudingporral.
A krém 50 dkg túró, 1 nagy doboz joghurt, gondolomra cukor és egy csomag zselatin.
Az alja 4 tojásból készült kakaós piskóta, rizslisztből.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése