2013. június 9., vasárnap

Kakaós túrós muffin Sünmalac módra

Ma ebédre zöldborsóleves volt. Hozzávalók: hagyma, olaj, paradicsom, paprika, só, sárgarépa, fehérrépa, zöldborsó, petrezselyem és kukoricalisztből egy tojással gyúrt reszelt tészta.

Majd pörkölt volt krumplival és kaporszósszal. A pörköltet sertésfelsálból készítettem és nagyon finom, ízletes lett. Nem is illett hozzá a kaporszósz, de volt két csomag kaprom és elkészítettem. Szerintem a kaporszósz egyszerű főtt krumplihoz és sima sült húshoz való.

Kakaós-túrós muffin.

1/2 kg túrót 3 dl tejföllel, 2 egész tojással, cukorral és egy csomag gluténmentes pudingporral összekevertem, majd a felébe kakaóport kevertem és szilikonos muffin formába töltöttem. 180 °C-on sütöttem kb 25 percig. Azt hiszem, hogy máskor nem sütök pudingporral, mert nem ízlik. Szerintem még a kukoricaliszt, vagy a rizsliszt is jobb.

Ez volt a vacsoránk. A fehér sós sajtot előzetesen fokhagymás olajban érleltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése