2012. december 8., szombat

nrancstorta Sünmalac módra

Zöldborsóleves


Egy nagy fej hagymát megpirítottam, majd hozzáadtam 4 sárgarépát és két fehérrépát felkarikázva, valamint egy zacskó mirelitt zöldborsót. Kicsit pároltam, majd sóztam, Boszorkány ételízesítővel (gluténmentes) megszórtam, majd egy evőkanálnyi kukoricaliszttel megszórtam és vízzel felengedtem. 10 perc fővés után egy marék reszelt tésztát tettem bele (ha valamikor megmarad a tojássárgája, akkor kukoricaliszttel és sóval összegyúrom és nagylyukú reszelőn lereszelem és megszárítom). Pár perc fővés után petrezselymet teszek bele és már kész is.


Gombásszelet rizzsel


Hagymát és zöldpaprikát olajon megsütöm, majd ráteszem a szeletekre vágott csirkemellet. Sózom, borsozom, majd kb 30 perc után beletettem a felaprított gombát. Amikor a gomba ősszeesik, akkor kevés kukoricaliszttel besűrítem a lét és tejföllel nyakon öntöm. Szilvabefőttel ettük, mert elfelejtettem savanyúságot venni:)


Narancsos-mascarponés torta


5 tojásból 5 ek cukorral és 5 ek rizsliszttel sütöttem egy piskótat, amit félbevágtam. A tetejét bevontam csokimázzal (kakaópor, cukor, víz, kevés vaj folyékonnyá melegítve). A krémhez 25 dkg mascarponét összekevertem egy evőkanál mézzel és egy evőkanál cukorral. Belereszeltem négy narancs héját és hozzákevertem 200 ml Hulala tejszinből felvert habot, amibe tettem egy habfixálót. Ezután beleforgattam a négy narancs apró kockára vágott húsát. Nagyon könnyű, finom torta lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése