2012. december 26., szerda

Feketeerdő torta Sünmalac módra

Karácsonykor sokféle étel készült, de elfelejtettem lefényképezni.

A mai vacsorát a fiam készítette:

Fokhagymakrémleves, kétféle töltött hús, krumplipüré, rizs, savanyúság.

A leveshez feltétként camembert sajt darabok és ropogósra sült bacon volt.

A dagadó egyik része gesztenyével és aszalt szilvával, a másik része gombával, májjal, tojással volt töltve. Sütőzacskóban sült hagyma és sárgarépa társaságában. A töltelék természetesen nem tartalmazott zsemlét! Nagyon finom volt.

A sütit én készítettem. Feketeerdő torta volt. Kakaós piskótát három felé vágtam és megtöltöttem meggybefőttel, melynek a levét vanilia pudinggal megfőztem, valamint habfixálóval megerősített Hulala tejszínhabbal. Kicsit „fojtós” lett, de a tányéron még egy kis tejszínhabbal megkínáltuk és úgy könnyebben lecsúszott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése