2010. szeptember 26., vasárnap

A szabadságom előtt vettem egy fogkrémet. Hetekig használtam, amikor úgy éreztem, hogy csak a fogkrém lehet az oka annak, hogy kipirosodik az arcom. Ugyanis teljesen lisztmentesen ettem, így kizárásos alapon a fogkrémre terelődött a gyanú. Aztán 10 napra Németországba mentünk, ahova elfelejtettem elvinni a fogkrémet, így a férjem által hasznát másik fogrémet használtam. Ott semmi bajom nem volt. Miután hazajöttünk, továbbra is a férjem fogkrémjét használtam egy ideig, de két hete visszatértem ehhez ( a képen lévő) fogkrémhez. És két hete ég az arcom, kijött enyhén néhány púp a homlokomon, és a vérnyomásom az egekbe szökött. Tegnap rákerestem a neten a fogkrémre és a glutén szóra, és több külföldi honlapon megtaláltam a gyártó nyilatkozatát, miszerint nem garantálják, hogy a termékük gluténmentes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése