2010. augusztus 11., szerda

Most pont így néz ki az orrom, mint a bohócnak. És az arcom két oldalán is egy-egy piros dudor van, valamint a homlokomon is. Valamit megint megettem, ami lisztet tartalmazott. A pirosság hétfőre jött ki, keddre nagyon ronda lett:( A lehetséges okok: 1. A pénteken megevett konyakosmeggy. 2. A pénteken megevett jégkrém. 3. A vasárnapi ebéd, amit Gárdonyban egy étteremben fogyasztottam. Párolt zöldséget és natúr sült húst kértem. Szóltam, hogy semmi liszt ne legyen és fűszerkeveréket se tegyenek rá, kizárólag sót. A férjem rántott halat evett és elgondolkodtam azon, hogy vajon az én húsomat külön olajban sütötték-e, vagy abban, amiben a panírozott húsokat is szokták sütni (sajnos az utóbbira tippelek). Most pedig várom, hogy az orrom újra szép legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése