2010. augusztus 6., péntek

Ez a leves teljesen gluténmentes. Sima zöldborsóleves, de tettem bele egy kis húsgombócokat is. Ha csak eddig írnám, hogy mit ettem, akkor azt lehetne hinni, hogy milyen rendesen odafigyelek arra, hogy mit eszem. És az elmúlt hétre ez igaz is volt, tényleg odafigyeltem. Tüneteim sincsenek. De bevallom, ma nem bírtam magammal és megettem 5 db konyakosmeggyet (nem tudom, hogy nincs-e benne glutén) és megettem egy kisebb vaniliás, csoki bevonatú jégkrémrudat (erre azt írták, hogy szentjánoskenyér lisztet tartalmaz, de lehet-e hinni a feliratban?). Most már nagyon bánom:( Ha holnapra kipirosodik az arcom és előjönnek a kiütések, akkor még csak azt sem fogom tudni, hogy melyik édesség volt a tettes. Jajj, de haragszom magamra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése