2012. szeptember 29., szombat

 
 A sütőtökkrémlevest nagyon szeretem. Egy hagymát megpirítottam, rádobtam a kis kockákra vágott sütőtököt (a mennyiséget nem tudom leírni, mert nem mértem). Tettem hozzá két almát feldarabolva, majd öntöttem rá 2 dl almalevet és vizet. Sóztam és tettem bele egy darab lereszelt gyömbért. Megfőztem, majd merülőmixerrel simára turmixoltam. A tányérba kiszedve sütőtők olajat tettem rá. A leves édes, savanyú, sós, hagymás. A tetején pedig a jellegzetes olaj nagyon finom!
 
 
 
Pulykamell szeletekre főtt, fokhagymával ízesített spenótlevelet és fetasajtot tettem, összecsavartam és a sütőben megsütöttem. A hús mellé krumplit és kockára vágott tököt is tettem és együtt sütöttem. Rizst és "kovászosuborkát" adtam hozzá. Az uborka nem kenyérrel volt savanyítva, nehogy gluténos legyen. Eddig krumpliszeleteket tettem a kenyér helyett bele, de egy blogon valaki azt írta, hogy anélkül is jó lesz és tényleg jó lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése