2012. szeptember 10., hétfő

A lányom Bécsből hozott egy sárkánygyümölcsöt. Ilyet még nem is láttam és nem is ettem.

A sárkánygyümölcs vagy más nevén pitahaya, pitaya vagy dragonfruit Dél-Amerikából származik. A kaktuszfélék családja tartozó gyümölcs. A legendák szerint a sárkányok teremtették vagy a sárkány tojásához hasonlítják, ezért úgy gondolták, hogy fogyasztásával olyan erősek lesznek akár a sárkányok. Külseje miatt is asszociálhatnak rá, hiszen hegyes pikkelyek borítják. Íze kicsit hasonlít a kivihez (de nekem a főtt cékla is beugrott).

Vacsorára saját tökbél főzött tökfőzelék volt. Besózom, majd egy kefirt és kevés vizet öntök hozzá és puhára főzöm. Kukoricaliszttel habartam be és tettem bele egy csokor kaprot és egy kis doboz tejfölt. Füstli virslivel ettük.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése