2010. május 14., péntek

A blog "kedvéért" elmentem egy olyan üzletbe, ahol lisztérzékenyek részére árusítanak élelmiszert. Vettem egy gluténmentes magvas kenyeret (a képen balra) és a szokásos puffasztott rizsszeletet (jobbra).

A gluténmentes kenyér drága volt, száraz volt és rettenetesen megfájdult tőle a gyomrom. Elolvastam az összetételét: tej, kukoricakeményítő, magvak, rizsliszt, kukoricaliszt, burgonyakeményítő, szójaliszt, cukor, emulgeálószerek, guargumi, cukorréparost, citromsav, aroma.

Eddig sem akartam ilyen kenyeret venni, de ezek után (a gyomrom még mindig ég) nem veszek. Tökéletesen megfelel a puffasztott rizs kenyér helyett.

Folytatás:

A fene egye meg!!!

Az előbb megettem egy nagy darab étcsokoládét. Ezzel nem is lenne baj, de már megint könnyelmű voltam (és a szemüvegem sem volt nálam), és nem olvastam el, hogy mi van ráírva. Miután megettem, gondosan eltettem a csokipapírt. Most olvastam el az összetevőit: búzafehérje is van benne:(

Miért teszneka csokiba lisztet?????

Még mindig nem múltak el a bőrtüneteim, de így nem is fognak:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése