2015. augusztus 28., péntek

Svédországba repülök, ezért az útra sütöttem gluténmentes szendvicsnek való kenyeret.




1, 5 dkg élesztőt felfuttattam. 20 gr útifűmaghéjat langyos vízbe áztattam. Amíg ázott, addig 20 dkg hajdinát, 10 dkg barnarizst és 5 dkg kölest kávédarálóval lisztté daráltam. Az egészet összekevertem, majd adtam hozzá 5 dkg burgonyapelyhet is. Ízlés szerint sóztam, majd kicsit dagasztottam. Érzésre adtam hozzá a langyos vizet. Ezután rudakká formáztam, 50 °C-os sütöbe tettem (ott felejtettem egy órára), majd 200 °C-on kb 30 percig sütöttem.


A külseje finom ropogós lett, a belseje kissé nyirkos maradt. Legközelebb nagy tepsibe ellapítva fogom megsütni, így csak héja lesz. Most kikanalaztam a belsejét és mindenféle finomsággal megtöltöttem (sajt, kolbász, zöldborsó, majonéz, lekvár – na nem egybe mindent!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése