2015. augusztus 25., kedd

Megkért egy lisztérzékeny ismerősöm arra, hogy írjam le egy napi étkezésemet. Mit eszem egész nap?
Hát most leírom és fényképekkel illusztrálom a mai napomat.


Reggelire megettem két puffasztott rizsszeletet egy-egy szelet Trapista sajttal és füstölt lazaccal, paprikával. A tejeskávét saját magam által darált kávéból és tejhabosítóval felhabosított tejből készítettem. A teteje fahéjjal volt megszórva (szeretem az illatát).


Utána ettem saját magam által készített baracklekvárt puffasztott rizsre kenve.


A munkahelyemen hamar megéhezem, ezért vittem saját magam által sütött sajtos rudat.
(összetevője nagyon egyszerű: túró, rizsliszt, reszelt sajt, só és egy tojás.)


A sajtos rúd után megettem egy fürt szőlőt (már csak a maradékát fotóztam le).


11 óra körül megettem egy ekkora darab dinnyét, a másik felét, ami ugyanekkora darab volt, azt 15 órakor ettem. Összesen 3 kg volt a héjával együtt. Tudom, hogy ez rengeteg, de nagyon szeretem.


Az ebédem szintén saját magam által főzött kapros káposzta volt, húsgombócokkal.


Na most jönne a dinnye másik fele.
És ide kell még gondolni egy fél tábla gluténmentes csokit, amit a Müllerben vettem.

Ez pedig a vacsora.
Csicseriborsólisztes bundában sült halacska, krumplival és cukkinivel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése