2012. szeptember 23., vasárnap

Régen írtam, de az elmúlt 3 év ételei újra ős újra előjünnek, nem tudok újítani, és nem akarom többször leírni ugyanazt a receptet. Amit most fóztem, annak a receptje is már le lett írva, így csak nagy vonalakban írok róla.

Kelkáposzta leves, vagy frankfurti leves: 1 hagymát olajon megpirítottam, megszórtam szemes köménymaggal, majd amikor kipattogott, egy kevés kukoricaliszttel és pirospaprikával. Ezután felengedtem vízzel. Bele tettem a csíkokra vágott kelkáposztát, felkockázott krumplit, sót, borsot. Amikor majdnem elkészült, akkor 4 szál felkarikázott Füstli virslit. A tányérba szedett levesbe mindenki maga tette bele a tejföl (ki mennyire szereti).

 

Tökfőzelék csirkepapriskással. A tökfőzelék úgy lesz gluténmentes, hogy rizsliszttel habartam be.

Süti: 6 tojásból, 6 ek. cukorból és 6 ek. lisztből (2 ek. rizsliszt, 2 ek. kukoricaliszt, 2 ek. burgonyakeményítő) piskótát sütöttem. 1 liter tejből készítettem vanilia krémet , a tetejére Hulala tejszínt tettem.

Ez lesz a vacsora. Franciasaláta egérkékkel. A franciasalátához Univer majonézt és tejfült használtam. Ettől a majonéztől még nem lett bajom. Az egérkék elég gyengén sikerültek, de azért fel lehet ismerni őket.

 

Van itthon néhány gyári gluténmentes lisztem (néha ezt kapok ajándékba). Gondoltam, hogy el kellene használni, mert tönkre megy. Sajnos nem tudok megbarátkozni velük, nekem soha semmi sem sikerül  velük. Lehet, hogy a belső ellenállásom kihat a főzésemre?
Egyszer viszont egészen jó palacsintát sütöttem, de a férjem szerint borzasztóbb volt, mintha kukoricalisztből sütöttem volna:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése