2012. szeptember 7., péntek

Három napot Harkányban töltöttünk. A szálloda úgy hirdeti magát, hogy ételallergiások étkezését is megoldják. Hááát:( Szerencsére úgy néz ki, hogy nem lett semmi bajom, de a szálloda étterme nem igazán remekelt. Reggelire és vacsorára svédasztalos kaja volt, de minden reggel tojásrántottát kellett ennem paradicsommal és uborkával. A vacsora "normál" embereknek nagy választékban állt rendelkezésre, de nekem mindenre azt mondták, hogy ami ki van rakva, abból egyikből se egyek. Minden este pár szelet natúr húst (egyben sült húsból néhány szeletet) hoztak ki a konyháról, amihez vagy rizst, vagy petrezselymes krumplit szedtem, káposztasalátával. Meg sem próbálták, hogy valami változatosabb étellel álljanak elő. Se levest, sem sütit nem kaptam, pedig ugyanúgy fizettem, mint azok, akik normálisan tudtak enni. Harkányban egyszer ettem egy fagyit, amiről a fagyis kislányt kifaggattam, hogy miből készült. Fogalma sem volt, de megnézte és MAC3 olasz fagyiporból volt, amit már régebben a neten megnéztem és azt olvastam, hogy gluténmentes.

Sokat fürödtünk és pihentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése