2012. július 13., péntek

SZIASZTOK ! Van egy kereső program, amit úgy állítottam be, hogy a "glutén", a "lisztérzékenység", a "lisztmentes" szóra keres és ha az interneten megjelenik egy olyan beírás, amely ezekből a szavakból tartalmazza valamelyiket, akkor üzenetet kapok a levelezőmre. Ma megint kaptam egy üzenetet és belenéztem abba a blogba, amelyről üzenetet kaptam. Elsőként egy linzerkarika receptjét olvastam és megállapítottam, hogy rajtam kívül más is van olyan, aki nem a drága gluténmentes liszteket használja, hanem a kukoricaliszttel és a rizsliszttel próbálkozik. Ezután kíváncsian belenéztem a korábbi beírásokba és újabb meglepetés ért. Az illetőnek ugyanolyan véleménye volt a gluténmentes sütésről, főzésről, mint nekem. Ahogy olvastam, egyre jobban kikerekedett a szemem, mert a tünetei is teljesen hasonlóak, mint az enyém. A negyedik bejegyzésnél tudatosult bennem, hogy az én blogbejegyzéseimet emelte át valaki szó szerint a blogjába. A bejegyzéseimből össze-vissza volt kiemelve, még jó, hogy a képeket nem másolta át. Még egy kis változtatást sem tett egy-egy beírásban. Ha csak a recepteket tette volna a blogjába - mondjuk azért, mert tetszettek és nem akarta elfelejteni - azt még megértettem volna, de hogy az eszmefuttatásaimat is átemelte, az mindennek a teteje. Még a Nagymamámmal kapcsolatos bejegyzéseim is olvashatók a blogjában, mintha ö írta volna a saját Nagymamájáról. Na ettől besokaltam! Sokan olvasták a blogomat (több, mint húszezren) és úgy érzem, hogy sokan hasznosnak is tartották. Sok lisztérzékeny társammal külön leveleztem is, továbbra is megtaláltok, de most mérges vagyok és mindenki számára bezárom a blogomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése