2011. augusztus 31., szerda

Gluténmentes, padlizsános, fetasajtos rizsgolyó sütve Vöröshagymát sütöttem, majd rádobtam egy kis kockákra vágott padlizsánt. Sóztam, borsoztam, bazsalikomlevéllel megszórtam. Pár percig sütöttem, majd ráöntöttem egy kis pohárnyi rizst és két pohárnyi vizet. Miután felforrt, fedőt tettem rá és 8 percig főztem, majd a fedő alatt hagytam, hogy a rizs megpuhuljon. Tegnap ebédre akartam elvinni, de itthon felejtettem. Ezek után ma reggel beleütöttem egy tojást és összegyúrtam. Mivel túl lágy volt, ezért kevertem bele annyi puffasztott amarántmagot, hogy formázható legyen. Kis gombócokat készítettem, de mindegyik közepébe beletettem egy darab fetasajtot. A gombócokat burgonyapehelyben forgattam meg, majd kevés olajon megsütöttem. Az elmúlt héten nem figyeltem eléggé. Szabadságon voltam egy hétig a nyaralónkban és a férjem és a fiam minden este kijött, majd reggel onnan mentek dolgozni. Egyik nap magukkal hoztak egy üveg zöldbabfőzeléket, amit az Anyukám főzött a fiamnak. A főzelék búzaliszttel volt sűrítve. Aznap nem ették meg a főzeléket és másnap megmelegítettem vacsorára. Egy nap elég volt ahhoz, hogy elfelejtsem, hogy nem én főztem és nem gluténmentes. Melegítés közben megkóstoltam, hogy elég meleg-e. Csak egy picit tettem a számba, és amikor éppen nyeltem, akkor jöttem rá, hogy mit eszem. Ez a minimális liszt elég volt ahhoz, hogy másnap a homlokomon két apró hólyag jött ki, majd a harmadik napon vörös lett az orrom, ragyás lett és az arcomon két piros dudor jött elő. A szokásos tüneteim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése