2011. február 28., hétfő

Elég régen írtam, de több fontos dolog lekötötte az időmet. Most már megint jobban ráérek és újra írok.

Mielőtt újabb receptet teszek be, leírom, hogy az elmúlt hetekben a szigorú gluténmentes étkezés betartásával nagyon szép lett az arcom, elmúlt róla minden dudor, kiütés és pirosság. Tényleg nagyon figyeltem minden falatra. És úgy döntöttem, hogy még egyszer, utoljára kipróbálom, hogy valóban a liszt okozza-e a bőrproblémáimat. Megettem egy kiflit. Másfél nap múlva az arcom jobb oldalán kijött két dudor, majd egy nappal később a baloldalon is egy. És enyhén vörös lett az egész arcom. Ez most megerősített abban, hogy a bőrtüneteimért valóban a liszt a bűnös.

Na de térjünk rá egy sütireceptre. Ez egy gluténmentes diós sütemény, de lehet mandulával, vagy mákkal is készíteni.

20 dkg puha vajat 20 dkg cukorral robotgéppel összekeverni, majd hozzáadni 1 kk szódabikarbónát, 3 egész tojást, 10 dkg kukoricadarát, 20 dkg darált diót és egy citrom reszelt héját és egy kevés citromlevet. Az összes hozzávalót összekeverjük, majd egy zsírpapírral kibélelt kisebb tortaformába öntjük és 160 C fokos sütőben 35 percig sütjük. Könnyű és finom süti (szerintem egy kicsit kemény maradt benne a kukoricadara, de majdnem tökéletes).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése