2015. február 24., kedd

Kelkáposztás-sajtos pite

Tegnap olvastam valahol egy kelkáposztás pite receptet, ami nagyon megindította a fantáziámat és úgy éreztem, hogy meg kell csinálnom. Persze a receptet nem mentettem el, így a saját eszem után menve kellett rekonstruálnom. Úgysem tudtam volna a receptet teljesen felhasználni, mert nekem gluténmentesítenem kell a recepteket.

Először elkészítettem a tésztáját. 15 dkg túró, 15 dkg rizslisz, 5 dkg kukoricaliszt, 5 dkg kókuszvaj, 2 tojás, só és annyi víz, hogy a tészta összeálljon. Kivajaztam a piteformát és belenyomkodtam a tésztát.
A töltelékhez egy kis fej, csíkokra vágott kellkáposztát fokhagymás szalonnazsíron megpároltam, majd összekevertem 15 dkg reszelt sajttal és 1 dl tejföllel. Sóztam, borsoztam és majorannával is megszórtam. Ezt a tölteléket ráöntöttem a tésztára és előmelegített sütőben kb 40 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése