2013. augusztus 22., csütörtök

Már régen írtam, de ma az egyik kedves kolléganőm megemlítette, hogy szereti nézegetni a blogomat, így újra késztetést érzek, hogy írjak.


Vacsorára gombás barnarizst készítettem burgonyás-gombás fasirttal és káposztasalátával.


A barnarizst tegnap este beáztattam és ma reggel megfőztem. Délután, amikor hazajöttem, akkor hagymát pirítottam, rádobtam a felaprított gombát, sóztam, paprikával megszórtam és addig sütöttem, amíg elfőtte a levét. A kész gombát belekevertem a főtt rizsbe.
Főztem két szem krumplit, amit durva reszelőn lereszeltem. Hozzáreszeltem 8 fej nyers gombát és hozzáadtam 8 ek. gombapörköltet. Ütöttem bele egy tojást, sóztam, borsoztam és annyi puffasztott amarant magot öntöttem hozzá, hogy gombóccá formázható masszát kapjak. A gombócokat kissé meglapítottam, majd forró olajos teflonba tettem és mindkét oldalát megsütöttem. Legközelebb sütőben fogom megsütni, mert úgy még egészségesebb.
A káposztasalátához egy negyed káposztát csíkokra vágtam, adtam hozzá egy fej aprított hagymát. Sóztam, cukroztam, eceteztem és kevés olajjal meglocsoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése