2015. június 1., hétfő

A piacon már elérhető éron kapható a zöldborsó, így finom zöldborsólevest főztem. Egy tojásból kukoricaliszttel kevés sóval gyúrtam tésztát és nagy lyukú reszelőn lereszeltem.


Petrezselymes újkrumplihoz csicseriborsólisztből és vízből készült tésztába mártott és olajban kisütött zöldség volt. Ez indiai étel és pakorának hívják. Volt közte padlizsán, cukkini és darabokra vágott vöröshagyma. Finom volt. Paradicsom-paprika-uborka-hagyma saláta is volt.


Kakaós-túrós süti

A tészta: 15 dkg cukor
                5 ek kakaópor
                25 dkg rizsliszt
                6 ek étolaj
                3 ek ecet
                1 kk szódabikarbóna
                kevés só
                250 ml víz (vagy tej)
Ez volt az eredeti recept, de én beletettem 2 tojásfehérje keményre vert habját is. 
A tetejére 50 dkg túró, 10 dkg cukor, 2 tojássárgája. A túrót egy nylonzacskóba tettem és négyzethálót próbáltam vele nyomni a kakaós tésztára.

180 C-on kb 35 percig sütöttem. A kakaóstészta a túróhálú között kibújt. 
Frissen nagyon finom, de két nap múlva is ehető volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése