2014. június 17., kedd

Zöldséges kukoricalisztes lepény

a fénykép eltűnt:(


Az alapötletet Ketcica blogjáról loptam.

Hozzávalók, ahogy én csináltam:

- 1 padlizsán
- 2 paprika
- 1 fej lilahagyma
- 1 paradicsom
- 4-5 evőkanál olaj

- 2 tojás

- 100 g kukoricaliszt
- 100 g reszelt sajt
- 3 dl joghurt
- só, őrölt fekete bors, rozmaring
- kapor a tetejére
A feldarabolt zöldségeket forró olajban kicsi megsütöttem, majd a tepsibe önöttem, és a 220 fokra előmelegített sütőben is sütöettm további 10 percig.

A 2 tojást, a joghurtot, a sajtot, a lisztet összekevertem, füszereztem. A tepsit kivesszük a sütőből, és a masszát a zöldségekre öntjük, majd megszórjuk a kaporral. A sütőbe visszatéve addig sütjük az eredeti hőmérsékleten, míg a tészta kicsit feljön, akkor levesszük 180 fokra, és így sütjük még kb. 20 percig.

Nagyon finom lett.

Zöldséges kukoricalisztes lepény Sünmalac módra.

1 megjegyzés: