2014. március 17., hétfő

Az elmúlt hetekben már megint lusta voltam írni. Most beteszek néhány képet, mindenféle recept leírása nélkül.


Megint sütöttem gluténmentes kekszet magamnak. A szokásos „gondolom forma” recept alapján. Rizsliszt, kukoricaliszt, vaj, tojás, citromhéj.



 


Egyik nap ebédre pisztrángot és makrélát sütöttünk zöldségágyon.



 


A pisztráng jó volt, a makréla pocsék hal ízű.



Ez itt lencsefasírt krumplisalátával.



 


Afrikai harcsapörkölt rizzsel. A harcsát nagyon szeretem.



Sült csirkecomb, sütőtökkel, cukkinivel és meggybefőttel.



Paleozsemle: lenmagliszt, tökmagliszt, amarántmag, kókuszliszt, tojás, só, szódabikarbóna, víz (pocsék volt).



 


Gluténmentes müzliszelet=energiaszelet:


Apróra vágott diót, napraforgómagot, szezámmagot megpirítok.



 


Aszalt sárgabarackot és vörösáfonyát felaprítottam.



Fentieket puffasztott amarántmaggal és pár kanál lekvárral összekevertem. Aki nem gluténérzékeny, az keverjen hozzá zabpelyhet és zabkorpát.


A masszát egy szögletes edénybe kell nyomkodni és egy erős férfi kézzel le kell nyomni.



 


Itt már a müzliszelet van, amelyet becsomagoltam, hogy a hét minden napjára jusson egy-egy. Több van, mint amennyi a képen látható.



Paradicsomleves



Húsgolyó krumplipürével és meggylekvárral.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése