2016. január 10., vasárnap

Busafilé rántva, burgonyával és csalamádéval.

A busafiléket beirdaltam, majd csicseriborsólisztből készült (víz és csicseriborsóliszt) keverékbe mártottam, végül darabosra tört kukoricapehelybe forgattam. Tepsibe tettem és kb 20 perc alatt megsült.


Narancslekváros-gesztenyés batyu:

A szokásos egyszerű, de csoda gluténmentes tésztámból készült. 25 dkg túró, most két tojássárgája (mert a hűtőben volt), csipet só, fél kk szódabikarbóna és annyi rizsliszt, amivel jól gyúrható tésztánk lesz.
Pinpong labdánál kicsit nagyobb golyókat tortillapréssel 


laposra nyomtam


a tésztát narancslekvárral  megkentem, majd gesztenyét lereszelt gesztenyemasszát tettem rá


A tésztát félbehajtottam, majd az ujjaimmal kissé összenyomkodtam a szélét


Tojással megkentem, majd 180 C-on kb  25 perc alatt megsütöttem..
Finom lett.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése