2014. július 23., szerda

Gluténmentes serpenyős pizza


Gluténmentes serpenyős pizza
Ez az adag fele annak, amit különböző blogokban olvastam (persze azokban búzaliszttel készült és kétszer ekkora volt). Ez az első próbálkozásom, ezért készítettem fél adagot.
Tésztához:
-3 ek rizsliszt
-1 ek mákliszt
-1 to
jás
-2 ek tejföl
-1 ek majonéz
-só

Feltét:
-paradicsomszósz
-olivabogyó
-sonka
-reszelt sajt
-oregánó, bazsalikom
A tészta hozzávalóit összekevertem, majd olajjal kikent serpenyőbe öntöttem. A tészta tetejére rákentem a paradicsomszószt, rátettem a sonkát, olajbogyót és a reszelt sajtot.
A serpenyőre rátettem  a fedőt és közepes lángon kb 10 percig sütöttem.



2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki. Finom volt?

    VálaszTörlés
  2. Egészen jó lett. Bár kíváncsi lennék arra, hogy egy nem lisztérzékeny személy milyen arcot vágna az első harapás után:)

    VálaszTörlés